Bestaat er tv control op je iphone zodat je kan zappen op je iphone 3g? En ik wil graag een gratis app.

Hij moet ook harder en zachter kunnen en mn tv is een sony tv

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee want een tv gebruikt infrarood stralen en dat kan een iPod niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wel via wifi of bloutouch toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tv heeft geen wifi of Bluetooth. (ok, er zijn tegensturen tv's met wifi maar daar kun je niks mee besturen.)
Nou je hebt het verkeerd, 1. Je hebt een samsung Tv nodig hoger dan 2009 model, sluit je tv aan met een internet kabel, en download via appstore ( samsung remote ) vanaf dan komt er een soort ip selecteer die en je kan zappen