Als je een programma op TV op pauze zet en dan bijv. kwatier weg ben.. Dan zou je dat stukje toch niet meer kunnen zien? En hoe zit dat nou?

Volgens mij was het van ziggo, not sure.. :x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je neemt het dan alsware op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) hihi
Het is een soort tijdelijke opname. Als je van zender veranderd dan is die tijdelijke opname ook weer weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de TV op pauze zet, als dat überhaupt mogelijk is, valt het beeld weg en kun je na een kwartier niets terug zien. Vermoedelijk doel je op een TV, die gekoppeld is aan een mediabox met opnamefunctie.
Zodra je op de AB van ziggo,of van UPC, maar niet op die van de TV drukt, sart de harde schijf daarin met opnemen
Als je na dat kwartier dan weer op play drukt, start de mediabox met afspelen.