Kan er een CI+ kaart in mijn tv?

Ik weet niet welk type ik heb, maar ik heb een Philips.
Aan de zijkant zit een gleuf voor een CI-module.
Op de site van UPC, spreken ze over CI+ module. Alleen boven de gleuf staat alleen CI en geen CI+. Zit daar nog verschil in? Past dat ding in mijn TV?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

De kaart zal zeker op je tv passen maar de vraag is of hij dvb-c ondersteund, hiervoor zul je handleiding moeten raadplegen of op de site van upc kijken of jou specifieke model wordt ondersteund door hun
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de achterkant van je tv staat vaak welk type het is. dan kan je gewoon even google of inderdaad op de site van upc kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CI en CI+ zijn niet compatibel, dus als er alleen CI staat dan gaat het niet werken.
gvrox
12 jaar geleden
Om Digitale Televisie van UPC te ontvangen met een CI+ Module moet uw televisie UPC CI+ gecertificeerd zijn.

Op onze website kunt u controleren of uw toestel gecertificeerd is:

http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/ci-plus/#cicontroleren