op welke dvd van CSI: Crime Scene Investigation seizoen 9 staat aflevering 22 The Gone Dead Train?

seizoen 9 bestaat uit 9 dvd's

Toegevoegd na 1 minuut:
nee fout het zijn der 6 zag ik net

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gezien het feit dat seizoen 9 uit 24 afleveringen bestaat, kun je er vanuit gaan dat als er 6 DVD's zijn, er 4 afleveringen op een schijfje staan.
Als je dan aflevering 22 zoekt lijkt het me logisch dat deze op DVD 6 staat.