Waarom is deze tv zo spotgoedkoop? (488,- bij verschillende winkels)

Even nog een vraagje. Waarom is deze Panasonic zo spotgoedkoop? (488,- bij verschillende winkels)
Ik ben echt zowat alle tv's al langsgegaan en kwam ineens deze tegen.
Ik heb gewoon het gevoel dat er een addertje onder het gras zit.

Kijk die specificaties, serieus.

42''
1920x1080
600Hz (SERIEUS.. 600! voor dit geld!)
Full HD dus.
0.001 ms vertraging (ook erg weinig!)
5.000.000 (ook veel voor dit geld!)

Wel LCD maar dat heeft nog steeds geweldige beelden, alleen minder fel dan LED en plasma.

http://www.panasonic.nl/html/nl_NL/Panasonic+producten/Viera+TV%27s/Full+HD+Plasma+TV%27s/TX-P42S30/specifications/219564/index.html?trackInfo=true

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lijkt mij geen hele gekke prijs nu de slanke LED (3D) tv's steeds populairder worden. In de Mediamarktfolder stond laatst ook al een bizarre aanbieding: een 50'' full HD 3D tv + 7 3D brillen voor circa 800 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat LED nu meer in trek is en winkels moeten van de oude modellen af. Op LCD is genoeg winst gemaakt en nu er nieuwe technologie uit is wilt iedereen weer het nieuwste. Ik heb ook gebruik gemaakt van dit voordeel in januari heb ik een 32" lcd full hd van samsung gekocht voor 280 euro. Best wel cheap vond ik zelf en het beeld is super :)