Strepen op mijn JVC plasma televisie(na het proberen van schoonmaken). ik heb al geprobeert met een vezeldoekje, enig idee, hoe ik deze weg krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je het scherm mee schoongemaakt? Die schermen kunnen niet goed tegen de meeste schoonmaakmiddelen. Een beetje bijtend middel en je kan je toestel bij het vuilnis zetten.

Antwoorden (3)

Ik zag laatst dat er speciale wegwerpdoekjes voor zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zo een tv met een speciaal doekje schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enig idee waar ik deze kan bemachtigen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens bij een elektronica winkel.. Die hebben ze vast!
Nooit water of schoonmaakmiddelen gebruiken met water. Daar zit kalk in en dat geeft strepen.
Je zou met een ZACHTE doek waar je brandspiritus op dept, zachtjes de kalkstrepen kunnen verwijderen.
Let wel DE BLAUWE brandspiritus. Andere spiritus soorten hebben bijtende en vettige middelen.
Zachtjes wrijven.