rood lampje van de tv gaat eerst aan en dan knippert de lampj n slaat niet aan?

tv scherm wil niet aan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke tv? Heb je digitale tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk te zeggen. Meestal staat er achter in de handleiding een tabel met 'probleemoplossing'. Heb je die al geraadpleegd? Als je die niet meer hebt, kan google wonderen verrichten... :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een Phillips LCD tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een philips lcd, en herken het wel, in combi met digitale tv.

Antwoorden (3)

Dit duidt op een defecte voedingsunit van de TV, de voeding heeft diverse beveilgingen om af te schakelen als er iets niet in orde is.
Als je nog garantie hebt: laten repareren, is hij al wat ouder dan is een nieuwe TV wellicht een betere keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat dit ook een oplossing voor Jou is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het knipperen van de led is speciaal door de fabrikant ingebouwd om door het aantal keren dat het knippert aan te geven in welke schakeling (gedeelte) het defect voorkomt.
Er is zeker iets kapot wat van 0.50€ tot enkele €€ kan kosten.
Het hangt van de kundigheid en eerlijkheid van de bestelde monteur af wat de totale reparatie gaat kosten.
Uit zichzelf gaat hij het niet doen, en als hij het toch weer doet (doordat een los contact de oorzaak is) is het beste het toch na te laten kijken.
Is het toestel wat ouder (met beeldbuis) en zelfs tegen de 10 jaar, is het beste een nieuwe te kopen, daar de prijzen zeer gunstig liggen op dit moment.