Hoe komt het dat UPC TV erg stoort ? (Zie extra uitleg)

Ik heb digitale tv van UPC. Maar het werk helaas niet goed
Als ik aan het interneten ben stoort de tv heel erg.
En hapert ook. Weet iemand hier een oplossing voor ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben ook UPC.
Er zit nu iemand te internetten en ook de TV staat aan,zonder storing.
Dus...het moet iets bij jou thuis zijn.
Misschien iets met een kabel?Die er niet goed in zit? Hebben wij een keer gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het een keer checken. Momentje

Het beste antwoord

Kan van alles zijn.
Je kabels kunen niet goed zijn maar het kan ook zijn dat er een voedingskabel te dicht langs je kabelmodem of je routertje loopt.
Heb hier ook veel last van gehad.
Kan ook zijn dat je te veel vertakkingen hebt voordat het uiteindelijk naar je TV gaat.

Uiteindelijk kan het ook een slecht werkend modem of setop box zijn (of common interface).

Ik zou eerst alles loshalen en 1 voor 1 alles aansluiten om te bepalen of juist uit te sluiten wat het wel of niet is.
ronaldP
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft uit eindelijk geholpen.

Andere antwoorden (1)

de upc ff bellen