Kun je een opname van een programma van je interactieve hd recorder halen?

Het gaat hierbij om de interactieve hd recorder van Ziggo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja maar wel op een apparte manier je zal een andere recorder nodig hebben (PC TVkaart, DVD recorder, VHS-recorder). Als je dat in HD wil zal je een goeie TV PCkaart nodig hebben.

Toegevoegd na 14 seconden:
aparte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de regel kun je van recorders die je bij een abonnement krijgt niets afhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze wel verwijderen, als je dat bedoelt?
ga naar opnames, en dan op de opname staan die je weg wilt halen, druk op het rode ronde knopje, dan vraagt ie of je het wilt verwijderen, dan op ok drukken (bevestigen) en dan word ie verwijderd.......
bij mijn hd recorder tenminste.............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn interactieve hd recorder kan het wel. Gewoon naar het opname menu gaan en de optie verwijderen kiezen. Zou een rare boel zijn als het niet zou kunnen want dan zou je op den duur niets nieuws meer op kunnen nemen...