Ik heb een Philips TV, met USB poort, als ik mijn USB er in doe, staat op het scherm 'Niet ondersteund.' Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je USB? Een USBgeheugenstick, USB-HDD, USB-wifi ontvanger?

Antwoorden (6)

ik zou me eerst eens afvragen waar die usb poort precies voor bedoeld is
dat het een usb poort is waar je usb stick in kan steken wil niet zeggen dat je er maar een willekeurige usb stick in kan steken
er zal vast iets van een usb aangestuurde mediaplayer in moeten
dus even lezen wat de handleiding er van zegt
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan wat er op de USB staat. Staat er een film op dan zal je inderdaad mediaplayer op je televisie moeten hebben.
Waarschijnlijk ondersteunt je Tv het bestandssysteem van je USB-stick niet. Ik vermoed dat de stick NTFS is geformatteerd, en veel TV's ondersteunen alleen het FAT-bestandsindeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel monitoren en tv's van Philips hebben een USB aansluiting die enkel voor service doeleinden is (lees software updates).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de gebruikershandleiding staat dat dit voor service doeleinden is bedoeld en niet zoals je zou denken dat je een gewone USB stick inkan doen.
Je kan dus er helemaal niets mee, tenzij je de bijbehorende USB device hebt van de fabrikant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het typenummer van de tv. Er zijn philips tv's die wel een usb stick ondersteunen. Het kan zijn dat dan idd de formatering niet goed is, of dat de bestanden die erop staan wordt ondersteund.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"men" kan via deze aansluiting de software van de TV upgraden.