Combinatiepakket Eredivisie Live en Sport1; hoe en wat?

Momenteel heb ik Sport1 via UPC Digitale televisie. Ik ben van plan om het combinatiepakket EL en Sport1 te nemen (http://www.upc.nl/televisie/extra-zenderpakketten/eredivisie-live/). Weet iemand of dit automatisch wordt omgezet zodat ik niet nog eens apart betaal voor Sport1 los?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ok met upc weet je het nooit, maar als je de bestelling online doet, controleer hem dan goed met wat je hebt aangekruist.
op het einde van de bestelling zie je dan ook wat je hebt besteld en wat de koste hiervan zijn.