Als je een televisie koopt op internet, moet je dan altijd van te voren betalen (online betalen)?

Acceptgiro's zullen ze niet doen neem ik aan, maar kun je per giro geld overmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zijn ook on-line winkels waar je bij bezorging kan betalen. Het kan zijn voordelen hebben. Het is wel gebeurd dat mensen gewoon betaald hadden, maar dat weekend de zaak failliet bleek te zijn. Dan kan je soms fluiten naar je apparaat.
Zaken die weten al van tevoren dat ze failliet zijn, maar proberen door nog inkomsten te generen, uit de zorgen te komen. Helpt vaak niet maar de consument is de dupe.

Kijk altijd naar de betaalmogelijkheden van de firma op het internet.

Het kan makkelijk zijn, maar heeft ook zijn schaduwzijde.
Als je eenmaal betaald hebt en het apparaat is niet leverbaar of niet te leveren en je wilt van de deal af is het een gedoe je geld terug te krijgen.
En bij faillissement ben je het meestal kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hangt er vanaf bij welke webwinkel je koopt, soms kun je wel geld overmaken maar meestal kun je het beste via iDeal betalen, dat is makkelijk, snel en veilig;