hoe kan ik de kwaliteit van digitenne ontvangst verbeteren

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb al een buitenantenne aangesloten

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Eerst met je antennetje wat proberen in huis. Draaien en verplaatsen voorzover de lengte van de coax-kabel dat toelaat. Mocht dat allemaal niet baten, dan zul je moeten overstappen op een buitenantenne.

Toegevoegd na 2 uur:
Oh, je hebt dus al een buitenantenne. Ik neem aan al gedraaid enzo. Hij zou nog aan de verkeerde kant van het huis kunnen hangen als hij geen vrij zicht heeft.
Ik zou contact met de KPN opnemen, dat is de beheerder van het Digitenne netwerk.
Alleen... De KPN garandeert ontvangst voor 98% van de Nederlandse bevolking. Je zal toch niet de stomme pech hebben tot die andere 2% te horen ?!?!
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Door je buiten antenne op stroom te zetten. Er zit een 5 volts adaptor bij geleverd deze aansluiten en je beeld zal een stuk beter zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Binnen het keuzemenu(knopje menu) van de digitale tv kun je voor installatie kiezen. De pinncode is dan waarschijnlijk 0000. Hierna kun je kiezen voor software opwaarderen. Hierna bevat jouw kastje de nieuwste software waardoor er minder sneeuw of storing op jouw digitenne zal zijn.