HDD via HDMI deel 2: nieuwe tv philips en nieuwe tv sony, beide aangesloten op HDD Medion. Zelfde probleem op beide toestellen?

beide aangesloten met dezelfde soort HDMI kabel. Kan het daar aan liggen? Of moet ik ergens een setting veranderen, of een fout in beide toestellen...?

Toegevoegd na 5 minuten:
het geluid is dan trouwens perfect, enkel het scherm is uitgerokken en groen beeld...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ten eerste heb ik van dit product begrepen,dat het niet (eens) regio vrij is. Op Internet stond het volgende,om dat probleem - wat volgens mij tevens DIT probleem is- weer in orde te krijgen

"Medion 81287. Regio vrije kan worden gekregen door te drukken op de knop setup, Markeer "Exit" (niet drukken op OK of selecteer, markeer), met de "Exit" gemarkeerd, drukt u op 2, 6, 9 en 0. Een nieuw menu zal verschijnen op het scherm waar u de regio van de recorder, met inbegrip van regio gratis kunt selecteren "

Excuses voor het wat vreemde taalgebruik,echter het is vertaald door Bing. Vrijwel elke HDMI kabel is geschikt,daar kan en mag het haast niet aan liggen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet kijken in de instellingen van je Medion player. Waarschijnlijk heeft de player meerdere uitgangen en dan moet de juiste uitgang configureren.