Ik heb een aantal films op mijn laptop staan. Maar alleen 2 films kan ik maar kijken via mijn tv. Hoe kan dit?

De films staan allemaal bij de downloads en het gaat draadloos via een dongel van Philips, werkt goed.
Maar hoe kan hem die andere films (bestanden) laten vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn die films in een formaat of codec die niet ondersteunt wordt door je tv. Ik kan me zo voorstellen dat hij wel avi's vindt maar geen .mkv's. Je moet er dus achter komen wat je TV ondersteund en dat downloaden. Als je echt wil kan je ook de bestanden gaan converteren bijvoorbeeld van wmv naar avi maar dat kost veel tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn in avi, maar de tv vindt ze niet op de pc.
Mischien staan ze ook op een andere locatie.
Waar??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan alleen jij uitvinden. Zet ze iig in de folder waar diegene staan die de tv wel vindt. Als je ze niet terug kan vinden kan je ze altijd vinden via het programma waar je ze mee hebt gedownload.

Andere antwoorden (1)

inderdaad je moet kijken wat voor bestanden het zijn die het wel doen en welke niet en dan moet je die het niet doen omzetten in de bestanden die het wel doen.
meestal doet het bestand udf het wel