waar kan ik het beste mij satteliet van kpn in mijn kamer neerleggen?

de satteliet is zwart klein en langwerpig, als het aan is,is het lampje blauw

Toegevoegd na 34 minuten:
oeppss.... Ik bedoel een antenne hihi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

het beste is vlak bij het raam dan werkt de antenne het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das geen sateliet dat is een digitenne antennetje
gewoon bij het raam en let tijdens de configuratie van je tv kastje op het signaal sterkte balkje
zo vind je het sterktste signaal
12 jaar geleden
Bij het raam waar het liefst veel licht is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben hem bij het raam staan, maar als je bij info kijkt welke zender je aan het kijken bent zie je een balkje (groen volgens mij) daar kun je de sterkte zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is zo hoog mogelijk.
wij wonen boven en slapen beneden dus dat werkt perfect. Je moet altijd wel een beetje zoeken. als je hem een programma hoger doet staat er zon groen balkje. probeer een beetje uit je je krijgt goed beeld.

En er zijn ook *betere* verkrijgbaar als het niet goed werkt. Je kan ze gratis krijgen bij Kpn. Ik weet niet zeker.