ik heb sinds kort upc maar als ik heb opgenomen en ik wil kijken moet eerst de tv een tijd aanstaan

Als ik dus wil kijken naar het gene wat ik heb opgenomen moet eerst de tv een tijd aanstaan.Het is net of hij moet opladen.Alles is nieuw waar is het fout gegaan.Of misschien iets met de instellingen

Toegevoegd na 1 uur:
Gisteren heb ik iets opgenomen en ik zet vanochtend de tv aan en upc en ik wil kijken,dat lukt niet.Ik ga dan 15 min tv kijken en probeer het nog eens en dat doet hij het wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je opneemt via de mediabox van UPC?
Wij hebben al jaren UPC en het werkt altijd perfect.
Zodra iets opgenomen is, kun je meteen daarna afspelen, zonder vertraging.
Misschien staan je instellingen niet helemaal goed.