Wat is een goede tv voor mijn ps3??

Ik zoek een tv voor met mijn ps3 te kunnen gamen. Ik wil minimaal een 37 inch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Plasma staat er om bekend ( en ook uit eigen ervaring) dat games en films het mooist worden weergeven op deze scherm.

De LED'S van tegenwoordig zullen daarvoor niet echt slecht zijn maar de response tijd altijd nog lager en de kijkhoek.Ook al is de kleur zwart nu daarop wel zwarter maar bij Plasma is het gewoon echt zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lcd philips of samsung MOOI beeld geweldig !! En doe me n lol voeg mij toe voor online gaming : GoudZilver
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung is voor mijzelf favoriet vanwege de vormgeving, gebruiksgemak en aanschafsprijs
- neem minimaal 100 Herz voor een mooi beeld
tjek ook of der HDMI opzit
anders kan je geen Blue Rays kijken op je Ps3
Bronnen:
12 jaar geleden
Ik zou kiezen voor een Samsung omdat hij een heel scherp beeld geeft en dat dat een geweldig beeld is om op te gamen