Ik krijg ruis op mijn LED samsung 32" als ik mijn bluray met HDMI kabel aansluit. Dit is echter niet bij mijn oude toestel. Weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het kan aan je kabels liggen die dat misschien niet aankunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou toch aan de kwaliteit van de kabel kunnen liggen. nu , wel als het maar een beetje ruis is... ruis komt meestal door de slechte afscherming van de kabels, een elektronisch toestel geeft ruis af, deze ruis wordt opgepikt door de geleiders (kabels) wanneer je een duurdere hdmi kabel hebt, is de kans veel kleiner dat je ruis opneemt, omdat dure hdmi kabels beter zijn afgeschermd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook mogelijk dat jou nieuwe televisie een latere generatie HDMI aansluiting heeft. Ik heb dat probleem gehad met digitale HD tv setbox. Daar is een monteur bij geweest die mij nu een andere setbox heeft geïnstalleerd die wel samen gaan met mijn tv en nu heb ik nergens last meer van. Werkt perfect. Dus het kan zijn dat je nieuwe tv niet dezelfde HDMI aansluiting heeft met je speler. Probeer uit te zoeken welke HDMI je hebt 1 of 2