Als de recorder een analoge ingang heeft, kan hij het beeld digitaal opslaan op de hardeschijf.

Vroeger hard je nog van die CD en DVD recorders, die werkten nog met analoog signaal om TV programma's op te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet met een losse HDD wel met een Harddiskrecorder.

Sterker nog op dit moment zijn er volgens mij nog geen digitale HDD-PVR's omdat HDMI beveiligd is tegen opname. Dus behalve door kabelboeren geleverde of goedgekeurde HDD-PVR's met ingebouwde tuner en CAM-module voor decodering kan je niet eens digitaal opnemen.

Het is analoge tv.