CI+ module in mijn tv?

Ik heb een tv uit 2008, Sony KDL-40V3000, deze ondersteunt dus niet het CI gebeuren nog. Wel heeft het een DVB-T aansluiting, hier kan toevallig geen CI+ module in?

Toegevoegd na 31 minuten:
Er bestaan geen verloop aansluitingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer he dat je wel een ingang hebt die niet compatible is met wat je wil, ik zit hier met precies hetzelfde probleem. Heb dus maar een HD-decoder gekocht, geen dag spijt van gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad. Ik zag deze tv al niet bij de Ziggo modellen staan die compatible waren. Ik hoopte dan geen UPC mediabox nodig te hebben, en ook op andere tv's in de huis digitale tv te kunnen ontvangen, jammer! HD-ontvanger heb ik even geen behoefte aan. Bedankt voor het antwoorden =]

Het beste antwoord

Nee in 2008 bestond CI+ volgens mij niet eens. De kaart zal er misschien zelfs wel in passen maar hij zal het niet doen. CI+ is een opwaardering van CI. Als CI niet werkt dan CI+ zeker niet.

Toegevoegd na 37 minuten:
Nee geen verloopjes. Wat je wel kan doen is een HD-ontvanger kopen/bestellen bij ziggo/upc/mediamarkt met een kaartje. Je hebt dan wel 2 apparaten maar wel het mooiste beeld.

CI+ is zo'n lastig verhaal dat philips ergens in 2009/2010 grote problemen had om het werkende te krijgen in haar modellen, uiteindelijk heeft ziggo sommige modellen niet gecertificeerd(hoewel het bij sommige wel lukte. Op nieuwe modellen werkt het wel prima trouwens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

CI plus is er volgens mij voor het eerst in 2009 in een paar modellen.