alle zenders op satelliet schotel door elkaar

moest de satellietschotel van canaldigitaal opnieuw instaleren nu staan alle zenders door elkaar! hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Op de volgende website kunt U in pdf-vorm alle fta + gewone zenders downloaden (incl. radio station) keurig op kanaalnummer ,welke Canaldigtal hanteert.

http://www.ikverhuismee.tv/?action=pagina&id=167&title=Zenderlijst

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze laten installeren op volgorde van canal digitaal en dan staan ze wel goed
dit kan in het menu bij kanalen installeren en dan klik je volgorde canaldigitaal aan

Toegevoegd na 3 uur:
op onderstaande bron kun je de handleiding downloaden

ik neem aan dat je deze ontvanger hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb in canal digitaal volgorde gedaan,
maar toch........alles door elkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we hebben er nu een duo kop op dan moet ik toch schotel 2 aan klikken? weet j dat toevallig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee gewoon schotel 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke ontvanger heb je ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een philips?? Was mij verteld dat ik schotel 2 aan moest klikken anders kreeg ik de regionale zenders niet.
Maar ik heb nu alle zenders wel maar door elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kun je ze handmatig rangschikken, maar ik heb ook een philips en ik krijg ze wel op de goede volgorde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb nu al wel handmatig gedaan, probeer het later wel weer opnieuw.