hoe stel ik me ps3 weer af van hd?

ik heb thuis 2 tv's een is hd en de andere van normale grootte
en nu heb ik met de ps3 op de hd tv gespeeld en nu wil ik het beeld weer verandere hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De aan/uit knop in houden tot dat hij voor de tweede keer piept(als hij uit staat. En de tv aan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,
Ik heb precies hetzelfde. Nou wat je doet is hoofdmenu van ps. Dan naar instellingen. Dan naar beeldinstellingen, dan beeldweergave wijzigen. Van hdmi naar scart. Ga met je afstandbediening naar de ingang van scart waarmee de ps3 is aangesloten. Druk op bevestigen, ps vraagt nu ook om audio en dat ook naar scart drukken. Ik hoop dat het probleem nu is opgelost, fijne weekend
Grt Delano