Wie weet een goede full hd tv van ongeveer 500 euro, 40 of 42 inch? Van 100 hertz?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Panasonic Plasma ( beste koop kwa kwaliteit en beeld,maar volgens mij ligt de prijs is hoger)) voorheen pioneer maar die is gestopt,al hoewel ik de mijnes 107 cm bij Expert heb gekocht voor 500 euro.

en uh Full HD ( de nieuwste hebben het bijna allemaal) is een hype wat echt onzin is.Er is geen 1 progamma opgenomen in Full HD,en zit er ook niet aan te komen
daarnaast is het verschil met HD niet te zien met het blote oog,als je scherm kleiner is dan 107 cm, en dan nog is het alleen interessant als je blu ray afspeelt ( maar zelfs die zijn niet opgenomen met full hd apparatuur)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf heb ik een Philips 8404. Erg goed 100 hz, full HD en ambilight. Kun je in meerdere maten kopen. Ik heb een 32 inch en dan is de aanduiding 32 pfl/8404. Op kieskeurig.nl kun je alle televisies vergelijken en reviews lezen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze is wel iets duurder dan 500 euro, ook in 32 inch. Goed en goedkoper is Samsung .
Het is wat barabas hiervoor al zegt, voor dat geld heb je hooguit een 32 inch, voor een (goeie) 40-42 inch moet je minstens het dubbele neerleggen.

Toegevoegd na 4 uur:
Correctie, kan al voor 899,-