Wat zijn de eigenschappen van de decoder die je krijgt bij een glasvezelabonnement van KPN 3-in-1? Dus merk, type, etc.?

Ik kan het op hun site nergens vinden hoe het apparaat er precies uitziet en over welke aansluitingen (audio in en -uitgangen) er precies op zitten en op welke manier hij verbonden is met de glasvezelaansluiting.

Reden waarom ik dit vraag is dat wij een overstap overwegen en ik op dit moment 'goed' uitkom met de huidige aangesloten apparatuur zoals home cinemaset etc. Op onze huidige (kabel)decoder werkt dit prima, en het zou jammer zijn als dit straks niet meer werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

kpn leverd een zwarte motorola 1960
hierbij zit een audiokabel met 4 tulpstekkers
ethernet kabel cat.5
en een scartkabel.
aan de achterkant van de mediabox zitten 2 scart aansluitingen (vcr+tv) en een hdmi aansluiting.
verder zitten er 2 usb aansluitingen + een toslink.
ook de tulpaansluitingen voor een wat oudere home cinema set ontbreken niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is het antwoord waar ik naar zocht!
Thnx Mirmar9!

Andere antwoorden (2)

Zo =ver ik weet zijn daar geen verschillen in aansluiting je krijgt via de decoders alleen de signalen binnen
13 jaar geleden
het kan zijn ( en begrijp even niet uit uw vraagstelling...sorry ben doodmoe maar toch eigenwijs te stoppen met deze website) dat uw apparatuur straks niet meer werkt op glasvezel...de meeste apparatuur is er nog niet geschikt voor ( de allernieuwste vast wel) ,menig klanten zijn dan ook zeer boos op Caiway die naar glasvezel is overgestapt...dus kijk goed na als u apparatuur geschikt en aansluitingen heeft voor glasvezel