welke game-tv is het goedkoopst om er je ps3 en een hdd recorder op aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
ik zou bij de Media Markt gaan rondkijken voor een leuke aanbieding.

Het beste antwoord

In principe kun je op elke TV met een scart ingang een PS3 en een HDD Recorder aansluiten. Belangrijk in dit geval zijn je eisen. Moet het LCD, Plasma of LED zijn? Wil je je apparatuur via HDMI of nog via Scart aansluiten? Hoe groot moet het scherm zijn en moet er een degelijk geluid in zitten?

Maak voor jezelf een lijstje op met je minimale eisen en ga hier op zoeken. TV's zijn er ontzettend veel, maar met zo'n lijstje vallen er al een hoop af.
Heb je een klasse gevonden waar jouw TV tussen zit, dit is vaak qua grootte, bepaal dan voor jezelf je budget. Wordt het goedkoop of wordt het duurkoop (voor de lange termijn). Heb je eenmaal je budget gevonden, dan is het uitzoeken van een TV niet zo moeilijk meer. Hoogstwaarschijnlijk moet je dan je merk gaan bepalen.

Vaak staan bij de Mediamarkt en dergelijke winkels de gelijkwaardige TV's bij elkaar, waardoor je als klant de kwaliteit goed kunt vergelijken. Heb je je lijstje afgelopen en overal een vinkje neer gezet, dan is de TV met de hoogste kwaliteit binnen die klasse jouw beste keuze.

Veel succes!

Oh, en kijk daarna even rond of dat type TV ergens anders goedkoper te krijgen is. Tip ook de internetwinkels, want deze zijn vaak stukken goedkoper. Zelfs de Mediamarkt kan hier niet aan tippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mischien is het handig om te vermelden wat je budget ongeveer is en wat de de afmetingen moeten zijn oftewel wat zijn je eisen?