wil dvd aansluiten op tv, maar dvd heeft gele tulp, tv een groene. als ik deze gebruik is het beeld zwart/wit en slecht wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

heb je geen scart aansluiting???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelijk die tulp eruit voordat alles kapot gaat en een scart of een HDMI kabel monteren, en onthoudt in de toekomst, kleur gaat in dezelfde kleur,altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prima antwoord. Experimenten met kleuren in de elektronica, heeft meestal een rookwolk en stank tot gevolg, met uiteinde een enkelereis GAD
Je moet in de technische gegevens van je DVD speler kijken of hij een RGB uitgang heeft. Als dat zo is zul je een scart verloop kabel naar RGB moeten hebben. 100% zeker dat dat werkt is het welliswaar niet omdat je verschillende RGB systemen hebt dus verdient het tevens aanbeveling om uit te zoeken of het rgb van je Dvd speler matcht met het RGB van je tv. Wanneer je tv een scart aansluiting heeft en je Dvd speler ook, dan moet je een scart kabel aanschaffen. Wanneer je dvd speler geen scart aansluiting heeft dan moet je een scart verloop volgens bijgevoegde afbeelding hebben

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze verloop gebruik je dan natuurlijk in de scart input van je TV .