digitaal tv opnemen

hallo
ik heb een lg-tv een platte
ik kijk via de ziggo kabel met een digitaal kastje digitaal tv
nou wil ik een harddiskrecorder kopen
om tv-progamma;s op te nemen
moet de aansluiting van de harddiskrecorder nu voor het digitale kastje ,,,of tussen de tv en het digitale kastje
alle tips welkom
alvast dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

als je slim bent koop je de humax decoder met harddisk

dus kaart van ziggo kan er in en je kan digitaal opnemen

wat je nu wil,kan alleen digitaal opnemen en analoog kijken of vice versa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ligt eraan wat je wilt,
Digitaal tv kijken en een ander programma analoog opnemen ? (voor het digitale kastje)
Analoog kijken en digitaal opnemen? (na het kastje)

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je alleen opneemt als je niet kijkt dan kun je hem natuurlijk het beste na de digitale decoder zetten. Dan moet je hem wel zo aansluiten dat hij automatisch aangaat en op het juiste kanaal als je op gaat nemen.