Ik heb een dvd draaien op een virtuele schijf op mijn computer, hoe kan ik die beneden op de tv vertonen?

Kan het uberhaupt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik maak uit je vraag op dat de PC en de TV op verschillende verdiepingen staan. Dat maakt het er niet makkelijker op.

Je zou, zoals gezegd, A/V kabels kunnen gebruiken. Nadeel is dat een S-videokabel van die lengte niet makkelijk te vinden is en vermoedelijk prijzig zal zijn.

Je zou een Media Player kunnen aanschaffen. Dit zijn kastjes waarmee je multimedia op je TV kunt afspelen. De goedkopere kun je een USB-stick of -harddisk aan hangen waar je je films, foto's en muziek op hebt staan. De kuxere modellen hebben een netwerkaansluiting waardoor je de multimedia vanaf je netwerk kunt afspelen. Nadeel is dat je een netwerkkabel moet leggen van de mediaplayer naar je router.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

aangezien hij op je harde schijf staat is het alleen mogelijk als je je computer verbindt met je tv. daarvoor moet je pc een tv uitgang hebben (waarschijnlijk s-video) en je tv een externe ingang (dat hebben ze allemaal).

je kunt s-video en 2 tulpstekkers voor het geluid gebruiken; deze kun je dan pluggen in een scart stekker waar ze inpassen. ook zijn er soms mogelijkheden met 3 tulpstekkers (rood en wit voor het geluid en geel voor het beeld), maar dat is van mindere kwaliteit.