De opening van de Olympische spelen in 2008 in Peking had tegen de vier miljard kijkers.
De begrafenis van Diana, Princess of Wales had twee miljard kijkers.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Live Aid (1985): 1,9 miljard kijkers in 150 landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1,9 miljard serieus? Holy... Echt?
Naar mijn weten staat het record in Nederland op dat van de finale van het WK voetbal 2010.

Wereldwijd zou Live Aid op 13 July 1985 wel eens het record kunnen hebben met naar schatting 2 miljard kijkers wereldwijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NL-Uruguay, de halve finale op het WK 2010 trok 12,3 miljoen Nederlandse tv-kijkers en gaat daarmee de boeken in als het meest bekeken televisieprogramma aller tijden.
13 jaar geleden
in nl wk 2010 nl-ura
in belgie weet ik het niet!