draadloos tv zenders sturen?

bij mij thuis staat beneden een tv die is aangesloten op telenet tv. zoon digibox met digitale tv. en boven op mijn kamer staat een tv . maar de tv aansluiting ligt een paar kamers verderop dus kabel aansluiten is geen optie. is er geen manier om bv iets op de tv beneden en boven aan te sluiten zodat ik boven ook tv kan zien en horen ( al dan niet met digitale opties en zenders)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt inderdaad het signaal van beneden draadloos naar boven sturen. Echter heb je dan op beide tv's hetzelfde kanaal omdat het digitale kastje maar 1 kanaal tegelijk kan laten zien. Dus als je beneden een ander kanaal opzet, is dat boven ook zo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ter info: die draadloze systemen ken ik alleen van het merk Marmitek. Bij de betere electronicazaken te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor nog geen 10 euro per maand heeft hij digitenne, en er zijn ook lange kabels te koop :)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kabel niet echt optie . dan moet ik door kamer van me moeder dan door gang en dan mijn kamer. dus niet evident . . en 10 euro per maand liever niet. maar er bstaan zo van die draadloze bakjes voor geluid van je computer naar radio en speakers over te brengen. zoiets zoek ik maar dan voor geluid en beeld vn de tv zenders ..
sterredag
13 jaar geleden
Het is 8,50 om precies te zijn. Ik snap het probleem van de kabel eigenlijk niet, je kan echt lange kabels kopen en langs de plint leggen, wij hebben hier 3 kamers met kabel aangesloten vanaf 1 punt met behulp van splitters. Wat onderstaande persoon zegt, als je het doorstuurt, dan zit je met het feit dat je altijd alleen het kanaal kan kijken wat er beneden aan staat.
Heb je naast Telenet ook nog analoge tv ? Zo ja dan kun je met behulp van een dvd recorder draadloos via de tuner welke in de dvd recorder zit tv kijken of dvd`s. Daarvoor moet natuurlijk wel de dvd recorder op de centrale antenne aangesloten worden het draadloos kastje staat in het vorige antwoord al beschreven. dat werkt dan voor je dvd recorder ipv voor je telenet kastje