T-TDT5DEUC-1023.0 of T-MSX5DEUC-2007.4?

Ik heb een Samsung TV met de mogelijkheid voor een upgrade van de firmware. Nu staan er deze 2 versies 1023.0 en 2007.4 ik heb dus geen idee welke van deze 2 ik zal nemen.

Toegevoegd na 49 seconden:
http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/lcd-tv/LE32C450E1WXXN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support

TV is dus LE32C450.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Vreemd, zijn ze niet voor 2 verschillende dingen?
Je kunt ze gewoon allebei proberen, bij een verkeerde firmware zal de tv het hoogstwaarschijnlijk niet accepteren. Ik heb ook een Samsung en ik had een tijd terug een verkeerde firmware, die accepteerde hij niet.

Voor 100% zekerheid even Samsung bellen