samsung syncmaster 2333HD ; Extra benodigdheden?

Beste forumleden,
nadat caiway "helemaal digitaal" is gegaan heb ik op mijn ouderwetse tv alleen nog de zenders 1,2 en 3.
Tevens wil ik een 2e scherm voor mijn laptop.
Om beide problemen op te lossen zat ik te denken aan de Samsung Syncmaster 2333HD, omdat deze beiden bied.
Nu vroeg ik me af;kan je hier echt digitale tv op kijken en moet je daar nog iets voor bijkopen behalve een gewoon abonnement?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze samsung monitor heeft een ingebouwde dvb-t(errestrial) en dvb-c(able) tuner. De eerste is bedoeld voor KPN digitenne, de tweede kun je gebruiken voor een cam module (voor 79,95 te koop) voor bijvoorbeeld Ziggo. Of Caiway ook digitaal kan via cam/CI+ weet ik niet, maar kun je navragen bij deze provider.

Omdat de monitor ook een hdmi ingang heeft kun je er ook een externe digitale tuner op aansluiten. Reken op 80-100 voor een model zonder en 300-400 voor een model met harde schijf. Als er een harde schijf in de tuner zit kun je ook opnemen en beeld stop zetten.

In alle gevallen zul je iets moeten kopen. Een TV stick voor je pc kan ook nog, maar de beeldkwaliteit daarvan is bijna altijd een ramp. Beste, maar helaas ook duurste mogelijkheid is een externe digitale HD tuner met HDMI uitgang.
paulus811