Ja, dat moet je zien te voorkomen. Het kan echt heel erg warm worden door de inval van zonlicht en dat is niet goed voor de elektronica. Een scherm dat daar het eerste van kapot gaat is een plasmascherm. Die vindt dat helemaal niet lekker.
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Prima antwoord. Het gaat niet om de zonnestraling (daarvan kan hooguit de behuizing wat verkleuren), maar om de warmte. Van die warmte gaat de TV kapot.