Op welke generatie ipad werkt procreate?

Ik heb een iPad 3 en ik wil heel graag de app procreate maar dat doet hij niet. Welke generatie tablet kan die app wel downloaden.

een jaar geleden
in: Tablets
3.2K

Antwoorden (1)

De huidige versie van Procreate werkt op de volgende modellen:

iPad Pro 12.9-inch (1st, 2nd, 3rd, 4th, and 5th generation)
iPad Pro 11-inch (1st, 2nd, and 3rd generation)
iPad Pro 10.5-inch
iPad Pro 9.7-inch
iPad (9th generation)
iPad (8th generation)
iPad (7th generation)
iPad (6th generation)
iPad (5th generation)
iPad mini (6th generation)
iPad mini (5th generation)
iPad mini 4
iPad Air (5th generation)
iPad Air (4th generation)
iPad Air (3rd generation)
iPad Air 2

Je iPad moet OS14.4 hebben om Procreate te kunnen installeren en gebruiken.

Om een oudere versie van Procreate te gebruiken, moet je die met een omweg downloaden omdat de Appstore die versie niet aanbiedt.
- Koop Procreate als gift/cadeau in de Appstore
- Stuur de gift/cadeau naar je eigen emailadres
- Klik op de link in je email en download een compatible versie van Procreate
een jaar geleden