kun je een (gratis) boek dat je digitaal mag lezen o tablet en pc ook downloaden op je pc?

Toegevoegd na 3 uur:
snap ik. maar kun een dergelijk bestand ook omzetten naar bijvoorbeeld een PDF?

Toegevoegd na 2 dagen:
hoe zet ik een die tekst om in een pdf???

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan je een voorbeeld geven? Het is zo'n vraag waarbij je als je JA of NEE zegt vast wel een uitzondering kan vinden. In de regel zou ik zeggen als IK een boek schrijf en publiceer en dat op internet zet als webpagina of als gepubliceerde PDF, dan maakt het mij niet uit of je dat nu online leest of dat je dat naar je PC kopieert. Ik kan me echter een constructie bedenken waarbij de schrijver/publicist via inkomsten van reclamebanners op de site geld genereert en er dus minder gelukkig mee is (of het dan niet mag is dan nog een tweede). Maar vooral geef een voorbeeld. Dat praat wat makkelijker.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het gaat om een gedigitaliseerde tekst uit de voor-vorige eeuw (zonder rechten) die door Google gratis wordt wordt aangeboden. ik wil. er graag markeringen en zo in aanbrengen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat kan in dit geval zonder problemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
de vraag is, hoe zet ik die tekst om in een pdf??

Antwoorden (1)

Ja dat mag en doe je normaal gesproken als epub zodat je offline kunt lezen op het strand bijvoorbeeld.