Is het wel goed om een ipad iedere keer up te daten?

Ik was gisteren de recensies aan het lezen van een apple all in one en daar las ik toch veel negatieve dingen in. Zo was er iemand met een oudere ipad en die werkte niet goed meer door iedere keer de updates uit te voeren. Die was enorm veel vertraagd waardoor hij niet goed meer werkte. Vandaar mijn vraag nu of het dan wel goed is om de updates iedere keer te installeren.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
1.8K

Antwoorden (3)

Je hebt apps die na de update soms heel erg traag worden, maar als er staat dat het geupdate kan worden dan zou het gewoon goed moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Updates zijn er niet voor niets. Ze lossen problemen op of dichten veiligheidslekken. Om die reden is het verstandig om te updaten. Maar updates voegen ook nieuwe functies toe. De nieuwe functies kunnen een zwaardere belasting beteken voor de oudere modellen. Maar het feit dat een update ook voor een ouder model beschikbaar is, betekent dat men heeft vastgesteld dat dat moet kunnen.
Als je de voors en tegens afweegt, denk ik dat wel updaten de voorkeur heeft.
7 jaar geleden
Bij Apple is updaten best wel slecht. Worden inderdaad heel traag na een paar jaar elke keer de laatste update doen. Geloof mij. Ik heb genoeg ipads moeten weg gooien hier door...