Vriezerklep stukje, waar te koop?

Waar kan ik zo’n stukje vinden? Dit zorgt ervoor dat de vriezerklep/deur gesloten blijft. Het is sinds kort afgebroken en de vriezer sluit niet meer. Er ontstaat enorm veel ijsvorming. Hoe heet dit?

Picture for question
1.5K
TurfGraver
12 maanden geleden
Merk, type vriezer en dan zoeken op onderdelen?
noellehuizer
12 maanden geleden
Het merk is Domo DO939k, ik zoek me rot en kan niks vinden…
Pieterke
12 maanden geleden
Heb je al contact gehad met de winkel waar je hem hebt gekocht of met de fabrikant?
Vortexxx
12 maanden geleden
Je zou een 3D printer bedrijf kunnen vragen zoiets te printen? Moet je zelf wel even een STL file aanleveren, maar met TinkerCAD(webbased CAD ontwerpen wat gratis is) zou je een ontwerp kunnen maken en als .STL kunnen opslaan/exporteren.

Geef als eerste antwoord