Hoeveel er daadwerkelijk verbruikt wordt is van verschillende factoren afhankelijk zoals ingestelde temperatuur, omgevingstemperatuur, inhoud en merk.
Het max. vermogen staat op het typeplaatje of in de handleiding.
jc54
een jaar geleden
Het wattage van een koelvriescombinatie verschilt per model. Gemiddeld gebruikt een koelvriescombinatie tussen de 100 en 400 watt. Controleer de specificaties van het model dat je hebt of wilt aanschaffen om het exacte wattage te achterhalen.
9 maanden geleden