Weet iemand hoe ik dit klokwekkertje weer op de juiste tijd krijg ingesteld?

Het is een merkloos klokwekkertje en er zit geen gebruiksaanwijzing bij.
Het gaat mij alleen om de gewone tijdsaanduiding. Ik gebruik hem niet als wekker.

Welke knoppen ik ook indruk, ik krijg het niet ingesteld.
Sorry, ik ben niet handig met dit soort zaken.
De batterijen zitten er goed in, het klokje loopt goed.

Picture for question
1.7K
Amadea
een jaar geleden
Om welk merk gaat het en welk model?
Amadea
een jaar geleden
Is het echt merkloos, dan is het handig om te weten waar het gekocht is. Of laat een foto ervan zien, dan kunnen wij een beetje beter raden wat de oplossing kan zijn.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Een foto kan handig zijn. Is het een digitale? Kan soms een kwestie zijn van twee knopjes tegelijk indrukken. Of een knopje wat langer ingedrukt te houden. Bij mijn wekker moet je eerst een schuifje op een bepaalde stand zetten en dan de tijd instellen.
Pieterke
een jaar geleden
Bedankt Amadea en EchWel. Ik heb inmiddels een foto geplaatst. Was ik vergeten, sorry.
jc54
een jaar geleden
Kan zijn dat je het knopje mode twee of drie seconden vast moet houdeh om een nieuwe functie in beeld te krijgen.

Het beste antwoord

Druk op Mode en hou dat knopje 4 seconden ingedrukt om de subfuncties te openen. De eerste functie is voor de instelling van de klok. Als je nu nogmaals op Mode drukt krijg je de tijdinstellingsmodus. In volgorde stel je hiermee uur, minuut, maand en dag in. Om te verhogen druk je op Up, om te verlagen druk je op Down. Staat een onderdeel goed ingesteld dan druk je weer op Mode om te bevestigen en naar het volgende onderdeel te gaan.
Amadea
een jaar geleden
Pieterke
een jaar geleden
Dank je. Het is gelukt.