Kan een CV-ketel zichzelf helemaal leegpompen?

Bijvoorbeeld als je veel te veel water hebt bijgevuld of bij een andere storing?
Of moet je dat altijd zelf laten leeglopen?
Ketel: Remeha TZERRA m 28c.

1.6K
tinus1969
3 jaar geleden
wat is je probleem? Als ik aar je eerdere vraag kijk (https://www.startpagina.nl/v/wonen/doe-het-zelf/vraag/690973/wijzer-manometer-helemaal-verticaal-bijvullen/?tab=reactie#2144750) kijkt alles in orde.

Antwoorden (1)

Je zult de leidingen altijd op het laagste punt moeten laten leeglopen dat moet je dus zelf doen en de ketel moet dn uit zijn.