Wat is er stuk in mijn wasmachine als de trommel weer volloopt na het wasprogramma?

De oude Miele wast nog goed, pomp goed leeg en centrifugeert ook goed. Daarna loopt er weer water in de trommel. Wat kan er stuk zijn?

crispy
3 jaar geleden
Loopt er alleen water in de trommel of begint hij dan opnieuw met de was?
Als het een oude machine is, dan zit er waarschijnlijk een mechanische programmaknop in. Daar zal dan iets in zijn afgebroken of zo, waardoor hij doorloopt. Als dit het enige is zou ik even met een servicepunt van de leverancier praten, wellicht dat voor een beperkt bedrag de wasmachine nog te repareren is en je er weer jaren plezier van kan hebben.

Antwoorden (1)

Zijn programma is in de war, zodat dit de verkeerde component aanstuurt.
Zal weinig aan te repareren zijn.
Omdat de machine verder nog goed werkt zou ik proberen om met dit gebrek te leven.