Dat lijkt (foto is niet heel duidelijk) op een tri-point
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit schroefje wordt tri-wing genoemd, in de URL van de bron kun je de bijpassende schroevendraaier bestellen.
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
De eerste review die ik zie op die pagina zegt "Zeer snel de volgende dag geleverd. Voor het soort schroevendraaier heb ik op de foto vertrouwd, want het is inderdaad geen Tri-Wing maar een Tri-Point schroevendraaier." Gebruiken we in Nederland de verkeerde term ?