"Ik was met een automatisch doseersysteem en wasparfum! Ik heb het doseersysteem eerst grondig schoongemaakt zodat er geen resten wasverzachter meer in zat. Vervolgens doe ik per dopje wasparfum 2 a 3 dopjes water om het te verdunnen. Daarna stel je het aantal mililiter in op de wasmachine naar 10 ml (of als je sterkere geur wil 15 ml). Daarnaast doe ik altijd een wasmiddel-doseerdop azijn in de grote bak waar je zelf wasmiddel toe kan voegen als je geen gebruik wil maken van het wasmiddel die in het doseersysteem zit. Vervolgens wassen maar! Alles ruikt heerlijk als het eruit komt!"
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Dankje voor je antwoord, deze had ik inderdaad gelezen en werkt wellicht bij andere machines maar helaas niet bij de Twindos van Miele.