Op de stedenring kun je in een oogopslag de tijd(verschillen) van wereldsteden in andere tijdzones zien. Je moet de ring eerst goed zetten ten opzichte van de tijdzone waar je bent; het is in Londen 1 uur vroeger dan hier. Let bij het kijken op dat de verschillen in tijdzones niet constant zijn, want zomer- en wintertijd gaan niet overal op het zelfde moment in.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ligt wel aan het horloge dat je hebt. Mijn horloge (Citizen) gebruikt hem voor het verzetten van de wijzers; in een ander land kun je hem zo automatisch op de juiste tijd zetten. Bij mij kun je die ring ook niet draaien.