waar kan ik mobiele airco's kopen met splitsysteem (Gent/België)?

Na een aantal vragen gesteld te hebben, kom ik tot het besluit dat een mobiele airco met splitfunctie het beste is om aan te schaffen.
Er is minder geluid, minder verbruik etc... en je kan het makkelijk zelf installeren.
Nu heb ik al op verschillende sites gekeken: Krefel, Vandenborre, Makro... en overal zie ik alleen maar Monobloc. Omdat ik de airco graag morgen wil gaan halen (eerste dag solden) zou ik graag weten waar ik hem vind en ook direct kan meenemen.

Antwoorden (1)

Volgens mij hebben ze die mogelijks bij de Makro,de dichtste bij Gent is die in Eke:
Eke
Savaanstraat 1
9810 Eke
078/ 150 330*
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
daar heb ik al gekeken, nope... :-(