Wat doet transportbeveiliging in een wasmachine?

Heb ze net verwijderd uit nieuwe machine, en nu vraag ik me af: Waar zijn ze voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat dacht je zelf waar dat voor was? Ben ik erg benieuwd naar...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, misschien de vraag verkeerd gesteld. Ging mij er om wát die bouten doen

Het beste antwoord

De transportbeveiliger fixeert de wastrommel, waardoor deze stabiel in de "kast" hangt. Zou je de transportbeveiligers weglaten, dan is er grote kans dat de wastrommel tegen de printplaten aanknalt. En dan...heb je een nieuwe wasmachine nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals de naam al zegt: het beveiligt de wasmachine tijdens het transport.
Dus terwijl de wasmachine de trap op of af gesjord wordt, zorgt het ervoor dat in de interne motor beweegbare delen even stil blijven hangen.
9 jaar geleden
Die beveiligt de trommel en de ophanging ervan tijdens transport.