Bestaan er badgeisers met een grotere capaciteit dan 16 liter per minuut?

In ons huis is geen goede plek te vinden voor een 80 liter boiler. Er is nu een geisertje waar weinig water uit komt. Is er een geiser waar meer plezier aan te beleven valt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
16 liter is helemaal niet zo slecht.
welke hangt er nu, en waarom heb je meer capaciteit nodig?

Antwoorden (1)

Deze ketel heeft een ingebouwde boiler als ik het goed gelezen heb,
http://www.vaillant.nl/Consument/productinformatie/cv-ketel_boilers/ecotec-plus-als-comfortsysteem/produkt_vaillant/ecotec-plus-solo-als-comfortsysteem.html

Maar aangezien je een badgeiser specifiek zoekt, heb ik hier een van 17 liter
http://www.warmteservice.nl/Boiler/Geiser/Badgeiser/Vaillant-gesloten-badgeiser-TURBO-MAG-17-2-0-met-elektronische-onsteking-en-ventilator-CW4/p/17252805
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ hoewel als een 80 liter boiler niet past een grote geiser ook lastig zal worden..