waar kan ik het onderdeel "groefkogellager skf bb1 0625b kopen/vinden?

Mijn wasmachine is kapot en nu heb ik het onderdeel "groefkogellager skf bb1 0625b" nodig. Ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden (in iedergeval niet het nummer dat ik nodig heb).

Weet iemand een site of winkel waar ik dit onderdeel kan vinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gewoon een kogellager zoals die ook in brommers enzo gebruikt wordt ; SKF is het onderdeel, BB1 het type, en 0625B zal op de maat slaan (of alleen de 0625 / 25x52x15). Een beetje onderdelenhandel moet je daar wel aan kunnen helpen. Het lijkt me niet een heel zeldzaam of moeilijk te krijgen onderdeel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier vind ik er bijvoorbeeld 1
http://www.degrootste.be/wasmachine-onderdelen-kogellagers/400018739-kogellager-6205-2rs1.html
En hier
http://www.homepart.nl/wasmachine+onderdelen/zanussi/zanussi+zf850wx+91449017900+305007/zanussi+lager+6205+2rsh1+c3+25x52x15/00015353/ Valt me trouwens op dat het meestal gaat om 6025 ; zou dat dus een tikfout van je kunnen zijn ? Ook het nummer 2RSH1 kom je veel tegen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, bedankt voor je hulp. De site zijn heel handig.

Het beste antwoord

Op de site van SKF daar kan je alles bestellen wat ze ooit geleverd hebben. Ook dealers kan je daar vinden. Google skf kogelagers! Succes