wat kost het om een vaatwasser te plaatsen?

We hebben een inbouwvaatwasser gekocht. Deze moet geplaatst worden in plaats van een kastje. We hebben een nieuwbouwwoning waardoor er al een lege groepenkast is en een loze leiding. De vaatwasser moet komen naast de gootsteen, waardoor de water aan- en afvoer in de buurt zitten. Er moet dan dus nog wel een stopcontact worden geplaatst en de elektriciteit doorgetrokken en het bestaande keukenkastdeurtje op de vaatwasser geplaatst worden. Heeft iemand enig idee hoeveel dit kan gaan kosten? Hoop dat ik voldoende info gegeven heb....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kunt toch een vrijblijvende offerte laten opstellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja klopt. Heb ik ook gedaan.. Eentje gaf aan voor 400,- incl. materiaal en een ander gaf toen aan dat hij het ook kan doen voor 300,- maar dan exclusief materiaal... Maar ik heb geen idee dus wat de gangbare prijzen zijn. Eerlijk gezegd had ik het niet zo duur verwacht..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ongeveer dat. Het is best veel werk als het goed moet.
Kan wel iets goedkoper, maar niet veel. Ik kan het ook voor 100,- (ex materiaal) zwart doen, maar dan moet je niet gaan zeuren als het een beetje gaat lekken en als het deurtje een beetje scheef zit..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens de maker van het instructiefilmpje is het "een fluitje van een cent" Dat is dus wel erg goedkoop. http://www.vaatwasser.nl/inbouwen-vaatwassers/

Het beste antwoord

Hallo, ik neem aan dat er een gas aansluiting is voor het kook gedeelte. Indien er een zgn perilex aansluiting is, welke nog vrij is kan hier de vaatwasser op aangesloten worden. Mocht deze aansluiting gebruikt zijn voor een oven o.i.d. kan er gekeken worden naar de fases welke gebruikt zij voor de andere apparatuur. Indien dit niet het geval is zal het trekken van de snoeren t.b.v. de vaatwasser niet zo moeilijk zijn, dus ik schat dat je voor deze werkzaamheden niet meer dan € 300,- kwijt zal zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties!